Friday 27 January 2012

68th


Jan 23, 2012 - Selamat Hari Lahir Ayah

"semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan hidup di dunia dan akhirat.."

  • Terima kasih ayah kerana memberi kami didikan yang sempurna sebagai bekalan hidup di dunia dan di akhirat.
  • Terima kasih ayah kerana memberi kami keselesaan hidup walaupun kami tahu betapa gigihnya untuk ayah memperoleh semua ini.
  • Terima kasih ayah atas kasih sayang yang telah engkau berikan dan curahkan kepada kami selama ini.
  • Terima kasih ayah kerana memberi nasihat ke arah yang lebih baik kepada kami.


*mana lilin?


*macam2 ada

*surprise!!!



*senyum katup mulut.hehe



TERIMA KASIH & SELAMAT HARI LAHIR AYAH.

5 comments:

  1. ohw befday ayh kO ae..smpikan slm aku pd dia..muge di pnjgkn umo & dimurhkn rezeki..
    mcm mane bleh ade kek nama ak jg tu..hihi..befday ak lmbt lg..huhu

    ReplyDelete
  2. aah.oke2.eh nama ank buah aku sama ngan ko r.syahmi gak.hehe.birthday dye sama ngan ayh aku.

    ReplyDelete
  3. layeke...bru aku fhm..kire ak ni slh sorg famili ko jg lah..hihi..tp befday sbnr aku buln 10..hihi

    ReplyDelete
  4. yahh.being part of my family.welcome :)

    ReplyDelete
  5. wakata..arigatou gozaimasu muiz-kun...hehe..=)

    ReplyDelete