Monday 9 July 2012

Break.

ASSALAMUALAIKUM


Fyi, sekarang ni aku tengah menghadapi Cuti Musim Panas.
Memang Malaysia tengah musim panas gilerrr sekarang neh.
Terdedah dengan cahaya matahari terlalu lama boleh skin cancer ye.
* Keluar rumah jangan lupa apply Sunscreen.

 Nur Adrena Qistina

Nur Alya Irdina

Dua bulan kot aku cuti.
seronok tak terkata !
Coursemate aku ada yang ambil shortsem, tapi aku?
HAHA. Malas tahap gaban nak ambil.

Bapa sedang melihat tapak projek.


Senyum :)


Aktiviti Cuti Musim Panas :

  • Jadi pembantu kedai. Berniaga,berniaga dan terus berniaga.
  • Ganti tido yang tak pernah cukup. 
  • Menatap wajah parents aku puas-puas, dapat pahala woo.
  • Online sampai lembam. Takde buffering weyh layan u-tube !
  • Buat kerja-kerja membantu ibu dan ayah. 
  • Memasak . Membeli makanan untuk brekpes.
  • Melayan karenah anak buah aku.
  • Merajinkan diri solat berjemaah di masjid yang jaraknya hanya beberapa meter.


SEKIAN. enjoy your holidays guys. have fun ! 



1 comment:

  1. bgus2x..ade aktiviti..
    akpUn cuti ni ade aktiviti jg..
    huhu

    ReplyDelete